itulau_fanua

Aisea e filifilia ai le Phenix Low temperature LED fa'asologa fa'afuase'i aveta'avale 18430X?

2 vaaiga

Setema 24, 2022 - Xiamen SainaO se tala e tali uma ai au fesili e uiga i le Phenix Lighting's Cold Pack LED Emergency Driver series - 18430X-X.

Phenix Lighting o le kamupani muamua lea i le lalolagi e faʻalauiloa le maualalo o le vevela.
Avetaavale faʻafuaseʻi faʻafuaseʻi e le gata e mafai ona galue lelei i lalo -40 ° C ae faʻapea foʻi le taimi faʻafuaseʻi e mafai ona oʻo atu ile 90 minute.

18430X-X pepa lautele

Ina ua maeʻa le faʻalauiloaina o lenei faasologa, na matou mauaina fesili eseese mai le tele o tagata faʻatau i le lalolagi atoa, o nisi nei o fesili masani:
- Ae tasi le fesili pe fa'afefea ona foia faafitauli o le maa?O le uiga o la'u tala o maa e tele naua le malosi i mea malulu, e le o fa'atatau mo si'osi'omaga malulu, pe latou te faia se taimi pupuu, o lea ou te mafaufau pe o le a le ituaiga maa o loʻo faʻaaogaina i lau fofo?
- I le maualalo o le vevela, e masani lava o loʻo i ai faʻafitauli mo le maʻa e faʻapipiʻi ma faʻamalolo, faʻafefea ona foia i lau oloa?
- E le o manino pe o se maa fou faʻapitoa lea na e faia, pe e te faʻaaogaina le 2, pe 3 pe 4 taimi sili atu le malosi maa e faʻamautinoa ai e tumau mo le 90 minute i lalo o le -40°C, pe e te faʻaaogaina ni mea faʻavevela, poʻo se mea. isi.E lelei e te fai mai e aoga, faʻamolemole fautua mai pe faʻapefea ona ausia lenei mea.

I aso ua tuanaʻi, e lua faʻafitauli faʻafuaseʻi faʻafuaseʻi maualalo maualalo i le maketi.O le tasi o le galue i luga o le fua faʻatatau o le maa e faʻateleina ai le maualalo o le vevela o le faʻatonuina ma le faʻaaogaina o le faʻatinoga, o le isi o le faʻamafanafanaina o le maa e faʻaleleia ai lona gafatia pe a oʻo i lalo ole vevela le vevela.O nei fofo e lua e iai ni faaletonu, e ala i le suia o le fua o le maa e faʻaleleia ai lona faʻatinoga i le maualalo o le vevela, o le a faʻatapulaaina ai le faʻatinoga o le maa i le maualuga o le vevela, ma o lenei ituaiga o maa malulu e mafai ona naʻo le faʻaleleia ma faʻamalo lelei mai le -20°C i le +40 °C pe sili atu, ma o le tau e maualuga.Ae ui i lea, o le fofo e faʻaaoga ai le faʻamafanafana ipu e mafai ona foia naʻo le faʻafitauli o le molia i le maualalo o le vevela, ma o le a faʻaitiitia le taimi o le lafoaia ma e le mafai ona faʻamaonia.

O le taʻiala galue o le 18430X-X Cold Pack LED Emergency Driver o le faʻavevelaina ma faʻatumauina le maa i se vevela faʻapitoa ina ia mafai ai ona faʻatumu atoa le maa i le masani ma faʻamalo atoa i tulaga faʻafuaseʻi.O le mea la e fa'amoemoeina o le vevela sa'o lea e fa'amu atoa ai le ma'a, ma ia fa'atumauina le tulaga sa'o o le vevela mai le amataga e o'o i luga ole 90 minute fa'alavelave fa'afuase'i galue a'o pa'ū le vevela e aunoa ma le fa'amafanafanaina.E sili atu nai lo le tolu tausaga, e ala i le faitau afe o suʻega, ma faʻatusatusa le faʻatinoga o maa eseese ma mea e faʻasaoina ai le vevela ae matou te leʻi oʻo mai i luga o le saʻo ma le faʻatuatuaina curves o le faʻaogaina o le maa ma le vevela o le siosiomaga, ina ia mafai ona galue lelei a matou oloa. 90 minute ile fa'alavelave fa'afuase'i ile -40°C.

E le gata i lea, o le maualuga o le vevela o le 18430X-X e le maua i le faʻaleagaina o lona maualuga o le vevela, nai lo le, o lona vevela vevela e mai le -40°C i le +50°C.

asf

18430X-X fa'asologa o lo'o fetaui lelei i so'o se uta DC LED ma le tele o ta'avale AC LED e le tu'ufua ma tu'ufua.

18430X-X fa'asologa o lo'o i ai fa'alavelave fa'afuase'i mana fa'afuase'i, le tele o voluma fa'aola mai le 20 i le 400VDC fa'atulagaina ta'avale e tusa ai ma le uta o le LED, o le gaosiga o lo'o i ai nei e mafai ona fetuunai.

O foliga eseese, fausaga ma lapopoa e talafeagai mo ituaiga uma o moli LED, IP20 ma IP66 e filifili.


Taimi meli: Sep-27-2022